Skrotprojektet - Customcross del 3

Idag har ett gäng gäster förhindrat alltför stora framsteg. Dock så är den knappt existerande tidsplanen ganska lugn.

Letade fram en rulle tape och började markera ut en väldigt oprecis konstruktion av stelbenen.


Kanske blir det såhär.


Annan vinkel.

Letade efter lite material till bakramen och bakom verkstan hittade jag ett gammalt trappräcke med rätt dimensioner och rent manlig godstjocklek som nu ska få ett lite bättre öde än att som ett fjolligt räcke ligga bakom en verkstad och rosta bort. Det bästa förutom att det är jäkligt fint material är att det är gratis.

Kom också på att den nuvarande bakramen går att till viss del använda som stabilisering. Ni ser den biten på bilderna, det är det nedre röret. Biten som ska sparas är den nedersta, innan röret korsas av tapen.

Imorgon eller i veckan ska räcket kapas upp och kanske svetsas fast, sen händer det nog inte så mycket mer i denna vecka, då andra projekt tar en massa tid.

Forts. följer!

Kommentarer
Postat av: amilia

Jag har svårt att se att du skulle tjäna pengar på 4 inlägg och inte uppdaterat på mer än 8 dagar?

Jasså finns jag med i en sån lista?

Ja du vad ska man säga i sånna fall om det skulle vara sant. Alla kan inte gilla mig - givetvis! Men jag har fan dem som gör det. Alla kan inte gilla din blogg heller - och alla gör det inte heller.

Du måste bara inse att alla är olika och de måste man acceptera. Vad är det som är så himmla jobbigt med mig då? jag tvingar inte dig att läsa min blogg?

Men din brist på liv gör antagligen. Och du kom ihåg en sak! Varje gång du kommenterat min blogg har du gjort mig en tjänst - har är en av alla mina besökare. Din blogg lär ju ha 10 besökare om dagen.. max.



HA DE BRA DU MED ;)

2008-08-09 @ 01:22:35
URL: http://miilliisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0